thirza-in-guatemala.reismee.nl

Welkom op mijn Reisblog!

Hallo en welkom op mijn reisblog!

Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Thirza

Esther

Super tof. We zullen je missen met zingen, maar wat een mooie herinneringen ga jij creeeren.

Liefs Es

Johanna

Thirza wat onwijs stoer dat je dit gaat doen. Heel veel plezier tijdens je vrijwilligers werk.

Rita

Stoer....Heel veel plezier en succes tijdens je reis...geniet ervan en blijf heel...knuffels

Antoinette

Dit gaat helemaal goedkomen. Onwijs veel plezier en ik volg je de hele de hele dag.?

Aukje

Hai Thirza
Wens je een hele mooie veilige reis toe en wat leuk dat wij ook mee mogen genieten van de dingen die jij gaat beleven!

Ge Aukje
Heel lang geleden was jij mijn buurmeisje uit de Liedestraat in Almere

Aukje

Hai Thirza

Ge Aukje
Heel lang geleden was jij mijn buurmeisje uit de Liedestraat in Almere.

MIKE

GENIET VAN DE REIS EN DE MOOIE ERVARINGEN