thirza-in-guatemala.reismee.nl

Welkom op mijn Reisblog!

Hallo en welkom op mijn reisblog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Thirza

Reacties

Reacties

Esther

Super tof. We zullen je missen met zingen, maar wat een mooie herinneringen ga jij creeeren.

Liefs Es

Johanna

Thirza wat onwijs stoer dat je dit gaat doen. Heel veel plezier tijdens je vrijwilligers werk.

Rita

Stoer....Heel veel plezier en succes tijdens je reis...geniet ervan en blijf heel...knuffels

Antoinette

Dit gaat helemaal goedkomen. Onwijs veel plezier en ik volg je de hele de hele dag.?

Aukje

Hai Thirza
Wens je een hele mooie veilige reis toe en wat leuk dat wij ook mee mogen genieten van de dingen die jij gaat beleven!

Ge Aukje
Heel lang geleden was jij mijn buurmeisje uit de Liedestraat in Almere

Aukje

Hai Thirza
Wens je een hele mooie veilige reis toe en wat leuk dat wij ook mee mogen genieten van de dingen die jij gaat beleven!

Ge Aukje
Heel lang geleden was jij mijn buurmeisje uit de Liedestraat in Almere.

MIKE

GENIET VAN DE REIS EN DE MOOIE ERVARINGEN

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active