thirza-in-guatemala.reismee.nl

Laatste dag in Guatemala... tikal!

Laatste dagje in Guatemala... vandaag stond Tikal op de planning!

Na een busrit van 9 uur aangekomen in Flores rond 6 uur, gelijk door naar m’n hostel Los Amigos. Word binnengelaten maar verder eigenlijk een beetje aan me lot overgelaten, met het enige dat ik even moest wachten. Twee uur later nog niks gehoord... dus ik weer naar de bar, ja ze zijn nu aan het schoonmaken. Nou zo moeilijk om t even te laten weten! Om 9 uur was ik dan eindelijk in mijn kamer, na dubbel betaald te hebben omdat ik ‘eerder’ incheck, ook dat had je even kunnen laten weten! Gelijk tikal tour geboekt, om 12 uur begint de reis naar tikal!

Brak van de busreis ontbeten bij cool beans, sandwich vegetariano: kaas, komkommer, tomaat, geraspte wortel, guacamole, mosterd en mayonaise! In eerste instantie denk je geen combinatie, maar wat was dat lekker! Daarna even rondje stad gedaan en nog even op bed gaan liggen!

Om 11.30 uur nog brakker wakker geworden dan ik al was... maar tijd voor Tikal! Na uurtje rijden komen we aan in Tikal, guide Wilson staat ons op te wachten. Krijgen onderweg veel uitleg over de historie van de maya’s, erg interessant! En zodra je de eerste tempel tegenkomt ben je verbaasd! Wat zijn die groot haha! De eerste tempel konden we ook op, hierdoor zag je de andere tempels boven de jungle uitsteken! Hele middag rondgelopen om de verschillende tempels te bezoeken en de achterliggende historie te leren! Uiteindelijk rond 6 uur naar t uitkijkpunt voor de zonsondergang, helaas was t bewolkt en was t geen goed uitzicht, maar zeker een leuke dag gehad! Maar pff, wat was het heet!

Om 21.00 uur teruggekomen, heb wat gegeten, spullen ingepakt, gedoucht en nu ik dit typ is t alweer 23.00 uur... Over 5,5 uur gaat de wekker dus tijd om te gaan slapen! Dan begint mijn reis naar Nederland!

Reacties

Reacties

Sandra

Hele goede reis terug Thirza!

Mirjam

Een hele goede reis terug en tot gauw.?

Mama

Safe trip powergirl❤️

Nenia

Hoi Thirza,dat je t toch nog kon opbrengen om nog een verslag te schrijven.Wat een gedoe weer allemaal.Hopelijk rust je in t vliegtuig nog wat uit,want wat zal je moe zijn na zo,n reis.Maar geweldig wat je allemaal hebt gedaan ondanks alles.Echt TOP.xx

Saskia

De laatste loodjes wegen het zwaarst
Gelukkig kan je in het vliegtuig slapen ( als je dat lukt)
En wat een heerlijk vooruit zicht bijna ben je weer in ons midden.
Goede reis
Xo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active