thirza-in-guatemala.reismee.nl

Ik ben veilig!

Hola mensen!

Zoals jullie misschien wel op t nieuws gehoord hebben is de vulkaan de Fuego, 20 km hier vandaan, gisterochtend uitgebarsten... de lavastroom heeft dorpjes aan de andere kant van de vulkaan onder handen genomen, dus IK BEN VEILIG!

Hier geven ze alleen aan op te passen met het inademen van de as, die door de richting van de wind deze kant op wordt geblazen!

Wybren

Ik ben blij te horen dat je veilig bent.... super dat je dit laat weten... knuffel!

Saskia

Heel fijn dat je ons dit laat weten.
Hopelijk komt hij snel tot rust
XO

Anja

Hey lieverd... fijn te horen dat je veilig bent.
Is alle gevaar nu geweken?

Het was wel even schrikken aan deze kant.
Ben je zelf erg geschrokken? Of bleef je weer de nuchtere doos?

Dikke kus , Anja

Kyara

Pff gelukkig maar goed om te horen!

Esther

Op het moment dat ik je bericht lees hoor ik op het journaal van de uitbarsting. Blij om te lezen dat het aan de andere kant was?

Paula

Gelukkig dat alles goed met je gaat.
Zal vast schrikken geweest zijn.

Thirza

¡Hola!
Met mij gaat het goed hoor! Gisterochtend zagen we een flinke pluimwolk boven de vulkaan en eigenlijk kregen we na de as-regenbui pas door hoe ernstig het was... dus natuurlijk wel even geschrokken maar An, altijd de nuchtere doos! Ik volg gewoon wat mn hostwife zegt en maak me er verder niet te druk om, zij weten wat er nodig is!

Sylvis (morder Psscal)

Fijn te lezen dat het goed gaat mez je. en de lavs de andere kant op is gestroomd .Hopelijk komt hij snel tot rust.

Nenia

Hi Thirza,hopelijk kan je de geplande excursies gewoon maken en krijg je geen.last van de uitbarstingen.
Ook ik heb die is excursies gedaan en zijn echt de moeite waard.Vooral het meer met de 3 vulkanen op de achtergrond,daarop een boottocht maken is echt adembenemend mooi.
Hopelijk komt de aarde snel tot rust.
Nog hopelijk een fijne tijd daar xx