thirza-in-guatemala.reismee.nl

Het aftellen is begonnen!

Beste mensen!

Na een weekje lekker op vakantie te zijn geweest met mijn familie komt de dag dat ik vertrek steeds dichterbij, om precies te zijn nu nog vijf dagen!

Met alle voorbereidingen ben ik zo goed als klaar; de belangrijke papieren liggen in drievoud klaar, de inentingen zijn binnen, de verplichte voorbereidingsdagen kan ik afvinken, verzekeringen zijn geregeld, en vooral niet te vergeten, de backpack is al een keer ingepakt en alles past! Wat ik eerlijk gezegd niet had verwacht haha maar dat scheelt weer. Hij weegt ongeveer 14 kilo, dus heel schots en scheef ga ik, hopelijk, niet lopen!

Ook is het bekend bij wie ik in het gastgezin zit voor de volle zeven weken en op welk project ik mag gaan werken! Dus geen onzekerheden meer wat dat betreft en ga ik er met een goed gevoel naar toe!

Verder komt het ‘afscheid nemen’ steeds dichterbij...

Mensen stellen mij steeds de vraag ‘En, ben je al zenuwachtig?’, maar eigenlijk heb ik hier nog vrij weinig last van, ik had verwacht van wel maar ik heb er vooral erg veel zin in en kijk er echt naar uit om op dat vliegtuig te stappen!

Donderdag is mijn laatste werkdag bij Aviodrome en tegen al mijn verwachtingen in hebben mijn collega’s een fantastisch leuk boekje gemaakt die ik mee kan nemen zodat ik de leuke werkdagen met die lieve collega’s omhoog kan halen wanneer ik het werk ga missen! Wat kans 1 op 10 is wat betreft het werk, maar mijn collega’s ga ik zeker missen!

Vrijdag hebben we een gezellige avond gepland staan met de mensen die voor mij belangrijk zijn en dan; kan het grote avontuur gaan beginnen!





Reacties

Reacties

Mama

Dappere Thirz, je bent er klaar voor.!!!?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active